Բնագիտության ամփոփիչ հաշվետվություն

1.Տեղադրիր քո ուսումնական բլոգի բնագիտության բաժնի հղումը։ https://hovhannisyananahit.edublogs.org/category/%d5%a2%d5%b6%d5%a1%d5%a3%d5%ab%d5%bf%d5%b8%d6%82%d5%a9%d5%b5%d5%b8%d6%82%d5%b6/

2.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկած ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ի՞նչ թեմաներ կուզենայիր լիներ, որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

Դժվար՝ Երկրագնդի ոլորտների փոխադարձ կապերը, հեշտ՝ Կենսոլորտ և նրա բաղադրիչները 

3.Առանձնացրու այն նախագծերը, որին մասնակցել ես: Ո՞րն էր ավելի հաջողված քեզ համար, ինչու՞։

Սովորողի ամփոփիչ հաշվետվություն, Զատկածեսն ընտանիքում, «Ուսումնական գարուն» նախագիծ, Իմ բույսն, իմ կենդանին, Ուսումնական աշուն 2023

4. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։

Եթե կարիք լինի, օրինակ՝ բույսեր խնամելիս, աճեցնելիս

5. Քանի բնագիտական ֆլեշմոբի ես մասնակցել։

Մոտավորապես 9

6. Ներկայացրու հետաքրքիր բնագիտական փորձ, կարող ես նկարահանել, տեղադրել բլոգում։

7. 1-10 նիշով գնահատիր քո երրորդ ուսումնական շրջանը։

8

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *