Իմ առաջին շրջանի աշխատանքները

Բնագիտություն

Մոլորակների անունները

Ինչ ծաղիկ կուզեի աճացնել

հատակագիծ

Ավստրալիա

Հարավային Ամերիկա

Ինչպես եմ ես անցկացրել իմ արձակուրդները

Ֆաստեր Աֆրիկայի մասին

Բնագիտություն

Բնագիտություն

Իմ երկրագործական ամառը

Մաթեմատիկա

Մաթեմատիկա 19-23

Մաթեմատիկա կրկնություն

12-13 Մաթեմ

Մաթեմ 8-9

Տեքստային խնդիրներ

Միևնույն կարգի գործողություններ պարունակող արտահայտություններ

Մաթեմ 5-6

28-2 մաթեմ

Մաթեմատիկայի խնդիրներ

Փազլներ

Մայրենի

Ինքնաստուգում

Երջանիկ խրճիթ

Աշնանային պատում

Եղնիկ

Նոյեմբերի 21-25-ի առաջադրանքներ

Գետակի վրա

Մայրենի

Նուկիմ քաղաքի խելոքները: Ավ. Իսահակյան

Ինչ ֆիլմեր եմ ես նայել աշնանային արձակուրդներին

Մայրենի

Հայրենագիտություն

Հրազդան գետը

Սեբաստացու օրեր

Երևան

Հայրենագիտություն

Հայաստանի Հանրապետու­թյան մարզերը և քաղաքները

Կոմիտասի մասին

Հայրենագիտություն

Անգլերեն

THE CHRISTMAS TREE

New Year in France

THE JOHNSONS

My score in english games

School subjects in english

Little Red Riding Hood

Little Red Riding Hood

English

English

Goldilocks and tree bears

Ռուսերեն

Предлоги

Четыре художника

Он\Она\Оно

Моя школа

Единственное и множественное число существительных

Русский язык

Предлоги

Предложения с предлогами

Русский язык

Русский язык

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *