Դիտարկում եմ դասընկերոջս բլոգը

Ես Անուկա Հովհաննիսյանն եմ և այսօր ես կգնահատեմ իմ դասընկերների բլոգերը:

Մարիա Մարգարյան – Իր բլոգում ինձ ամենա շատը դուր եկավ փոստը որը կոչվում է (Գրադարանում): Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը արել է 21 փոստ: Իր բլոգում կա 14 կարգ:

Դարեհ Դերբողոսյան – իր բլոգում ինձ ամենա շատը դուր եկավ (Գրքերի աշխարհ) փոստը: Ամսի 1-ից մինջև 30-ը նա գրել է 12 փոստ: Նա ունի 10 կարգ

Կարպիս Շահինյան – Իր բլոգում ինձ ամենա շատը  դուր եկավ (Հորինուկներ) փոստը: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը արել է 19 փոստ: Նա ունի 5 կարգ:

Նվեր Հովհաննիսյան – Իր բլոգում ինձ ամենա շատը դուր եկավ (Երորդ ուսումնական շրջանի ամփոփում) փոստը: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը գրել է 13 փոստ: Իր բլոգում կա 6 կարգ:

Մարթա Ղամբարյան – Իր բլոգում ինձ ամենա շատը դուր եկավ (Համբարձման տոնը) փոստը: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը գրել 13 փոստ: Նա ունի 5 կարգ:

Էմիլի Քոչարյան – իր բլոգում ինձ ամենա շատը դուր եկավ (Ճամփորդություն դեպի նեղուցի վանք) փոստը: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը գրել է 20 փոստ: Նա ունի 21 կարգ:

Նարեկ Գրիգորյան – իր բլոգում ինձ ամենա շատը դուր եկավ (Գրադարանում) փոստը: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը գրել է 20 փոստ: Նա ունի 6 կարգ:

Դանիել Սուվորով – Իր բլոգում ամենա շատը ինձ դուր եկավ (Զատկածեսը եղվարդում) փոստը: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը արել է 3 փոստ:

Հենրի Խաչատրյան – իր բլոգում ինձ ամենա շատը դուր եկավ (Համբարձման ծես) փոստը: Իր բլոգում կա 6 կարգ: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը արել է 7 փոստ:

Նարե Գևորգյան – իր բլոգում ինձ ամենա շատը դուր եկավ (Ճամփորդություն դեպի նեղուցի վանք) փոստը: Իր բլոգում կա 8 կարգ: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը գրել է 11 փոստ:

Միքայել Սադոյան  – իր բլոգում ինձ ամենա շատը դուր եկավ (Համբարձման ծես) փոստը: Իր բլոգում կա 16 կարգ: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը գրել է 24 փոստ:

Էմիլի Գաբրիելյան – իր բլոգում ինձ ամենա շատը դուր եկավ (իմ ցուցահանդեսը) փոստը: Իր բլոգում կա  կարգ: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը գրել է 9 փոստ:

Վաղարշակ Հայրապետյան – իր բլոգում ինձ ամենա շատը դուր եկավ (նեղուցի վանք) փոստը: Իր բլոգում կա 11 կարգ: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը արել է 21 փոստ:

Մարգարիտա Օգանովա – իր բլոգում ինձ ամենա շատը դուր եկավ (իմ ցուցահանդեսը) փոստը: Իր բլոգում կա 5 կարգ: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը արել է 2 փոստ:

Գրիգոր Աբտոյան – իր բլոգում ինձ ամենա շատը դուր եկավ (Ճամփորդություն) փոստը: Իր բլոգում կա 7 կարգ: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը արել է 19 փոստ:

Էվա Սարգսյան – իր բլոգում ինձ ամենա շատը դուր եկավ (Մենք գնացել եինք բջնի) փոստը: Իր բլոգում կա 1 կարգ: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը արել է 10 փոստ:

Ալեն Բաբայան – իր բլոգում ինձ ամենա շատը դուր եկավ (Իմ սիրելի սպորտաձևը) փոստը: Իր բլոգում կա  կարգ: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը արել է 7 փոստ:

Գաբրիելա Համբարձումյան – իր բլոգում ինձ ամենա շատը դուր եկավ (Համբարձման ծես) փոստը: Իր բլոգում կա 9 կարգ: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը արել է 16 փոստ:

Գալստյան Նժդեհ – իր բլոգում ինձ ամենա շատը դուր եկավ (Մեր ճամփորդությունը) փոստը: Իր բլոգում կա 6 կարգ: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը արել է 16 փոստ

Ագնեսա Սայադյան – իր բլոգում ինձ ամենա շատը դուր եկավ (Համբարձում) փոստը: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը արել է 10 փոստ

Դանիիլ Գյուլումյան – իր բլոգում ինձ ամենա շատը դուր եկավ (Կուզեի ստեղծել) փոստը: Իր բլոգում կա 5 կարգ: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը արել է 4 փոստ

Օֆելյա Մկրտչյան – իր բլոգում ինձ ամենա շատ դուր եկավ (Մաթեմաթիկա ելքի ստուգատես) փոստը: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը գրել է 8 փոստ: Իր բլոգում կա 7 կարգ:

Նաիրա Բարսեղյան – իր բլոգում ինձ ամենա շատը դուր եկավ (Ջրի կարևորություն) փոստը: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը արել է 4 փոստ

Ալեքսանդր Մարգարյան – իր բլոգում ինձ ամենա շատը դուր եկավ (Համբարձման ծեսը) փոստը: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը արել է 18 փոստ

Սոնա Ներսիսյան – իր բլոգում ինձ ամենա շատը դուր եկավ (Զատիկը մեր ընտանիքում) փոստը: Իր բլոգում կա 3 կարգ: Նա ամսի 1-ից մինջև 30-ը արել է 1 փոստ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *